peminat setia

Monday, May 31, 2010

selamat pengantin baru wat kak aina n suami!!!!



KAK AINA NGAN SUAMI

ALHAMDULILLAH.....

selesai sudah hari persandingan kak aina (ex jmkz, UPSI) ngan abang fazli...majlis berlangsung pada hari sabtu yang lalu, 29hb Mei 2010 di KL (kediaman keluarga pihak pompuan) di alamat Blok 06-01-02, Sri Langkawi 1, Lorong Sentosa, km 6 Jalan Gombak, 53100 Kuala Lumpur..

nak ke majlis kawin ni, aku bertolak dari butterworth ke kl dengan tiket ari jumaat, 28hb Mei 2010, kul 1.00 pg dengan bas SUPERNICE...ermmmmm..perjalanan meletihkan jugak koz aku x dapat tidur ngan lena...condition bas ok, tapi masalahnyer, aku dapat seat 2A (tiket VIP) so, kat depan la tempat aku...dengan pemandu merokok, n pemandu dok sembang, memang mengganggu aku nak tido!!!!!!...tapi x pe jer, aku paham la kalu nak dengar lagu, tapi perlu ker nak MEROKOK!!!!!dah la pasang air-cond kuat (sejukkkkkkkkk)...sesak nafas...

dah 5 jam perjalanan, akhirnyer bas selamat tiba di TERMINAL HENTIAN DUTA, KL...lebey kurang kul 6 pg aku sampai, tunggu member amik aku (20 minit tunggu)..then, die bawak aku g umah die kat UKAY PERDANA tuk tido kejap sebelum nak g kenduri...kul 11 pg baru bertolak ngan kak senior sorang g (exjmkz jugak) bernama T-BYE...die ni cikgu kat SMK DANAU KOTA...sama sekolah ngan pengantin pompuan...kak T-BYE amik aku ngan MYVI OREN (kete baru beli............waaaaa..) then g la umah kenduri....



NGAN KAK T-BYE

waaaaaaaaaaaaa...sampai je, kompang terus dipalu...bukan sebab sambut kitorang, tapi kebetulan, pengantin laki pun baru sampai...rasa bangga la kejap!!!...hehehe...sampai sana, bukan kitorang jer yang ade, ade lagi exjmkz yg lain (abang hise, abang nan, kaka medi, kak anis n so on)

abis majlis, aku dipelawa lepak kat SELAYANG MALL, alaaaaaaaaaaaaa...biasa ler, lama sangat x jumpa diorang nih, g la sembang kat SECRET RECIPE kat situ, lama jugak kat situ, lebih dari 2 jam asenyer...dok sembang pasal pengalaman diorang jadik cikgu yang baru di posting...hahahahahha..klaka jugak dengar citer diorang...pelbagai karenah pelajar di citer...ada yang ok, ade jugak yg x ok nyerrrrrrrr....

lepas tuh, balik r...nak g hostel member kat UPM lak (bro KAI)....THANX BRO tumpangkan aku kat situ...tercapai jugak niat nak g UPM...besar jugak!!!!stay semalam kat sana...esok arinyer (AHAD) bertolak balik le ke PENANG (butterworth)...hehehe..tiket kul 430 ptg kat HENTIAN DUTA...sebab penat sangat, tertidooooooo ayam......ALHAMDULILLAH, akhirnyer slamat jugak aku sampai butterworth....bes!!!!

No comments:

Post a Comment