peminat setia

Tuesday, January 25, 2011

cikgu praktikum UPSI

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..........

hurmmmmmm.....dalam ati ade banyak perasaan bercampur baur, gembira, nervous, takut, excited n macam2 laaaa....huhuhu..sume ni gara2 nak menjalani latihan mengajar di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN ABDUL RAHMAN TALIB, TELUK INTAN, PERAK DARUL RIDZUAN pada 07hb FEBRUARI 2011 hingga 20hb MEI 2011 nnt.....hehehehe.....sebelum nih aku dah pun p teluk intan sebanyak 2 kali sebab nak cari umah sewa kat sana...risau jugak, mana taknyer, mahu x dapat umah tyme prektikal nnt, mampuih aku, mana aku nak tinggal?????masjid???huhuhuhu.....

tapi alhamdulillah, akhirnye jumpa jugak tuan umah nak sewakan umah die kat aku...JEFF nama penyewa...aku terjumpa die kat salah satu laman sosial kat tenet, die offer suh duk umah die sebab die jarang tinggal kat umah area teluk intan nih...die ade satu g umah kat ipoh....jadi die nak kami jaga umah die kat sini.....orang dah bagi amanah, kiter kena la jaga amanah yg diberikan....RM 450/orang untuk kelengkapan peti ais, mesin basuh, tv, dapur, sofa, karpet!!!!...ermmmm..bagi aku dah berbaloi dah nih.....hehehe...SYUKUR sangat kepada Ilahi sebab memakbulkan doa aku agar dipermudahkan aku tuk mencari umah di sana....
lokasi umah kat depan spital teluk intan (taman cicely maju), asenyer dah dekat kott ngan skolah aku nak prektikal.....heheheeh....

skang kul 4:06 pagi, 25hb Januari 2011, aku dalam bilik bekas housemate aku tyme blaja kat UPSI (KOLEJ ZA'BA), aku ditumpangkan oleh KC tuk bbrapa hari....thanxxxx KC...kul 9 pg nnt aku akan bertolak ke TELUK INTAN skali lagi sebab nak tengok umah sewa tuh...insyaAllah, kalu ok umah tuh, aku setuju jerrrrrrr....sebab dah malas nak cari umah dah...aku akan bertolak ngan ZAMHARI BIN AZMAN ataupun ZAM (coursemate kimia) ke sana....plan, nak g skolah dlu, saja nak mesra2kan dlu ngan warga SMART....hehehehe....tapi masalahnyerrr aku x de baju yg sesuai...TSHIRT BERKOLAR, JEANS, N KASUT???OK KA?????????????...ermmmmm...lantak laaaa..asalkan yakin jerrrrrrrrrr....hehehehe...."anak" pun dah bising nih, ok laaaaa...nak bagai die tidoq sat....balik dari teluk intan, i will update..........


* anak = anak mata ..............hahahahahah

2 comments: